Pixel 8 pro strular

Diskussion i 'Google Pixel 8 / Pixel 8 Pro' startad av Agrik, 8 augusti 2024.

1. Agrik

Agrik Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    19
    Har haft problem med min Pixel 8 pro sen jag köpte den, först med nätverket - fick ibland inga samtal o sms som inte kom fram eller kom fram flera timmar senare - dock verkar detta vara löst sen ett tag tillbaka

Dock kvarstår problemet med att chrome hänger sig ofta - kan inte trycka på något - får starta om telefonen
    Avanza - "laddningen verkar ta längre tid än väntat" - sen blir det "något gick snett" - får starta om telefonen här också, just nu kommer jag inte åt Avanza - provat med både wifi o 5G
    Har haft problem med fler appar tex Nordnet, men strular mindre o här minns jag inte felmeddelandet

Hade lite samma problem med Avanza med min Pixel 7 pro när jag hade den, men absolut inte lika ofta
    Dock, vad jag minns, hade jag aldrig strul med min Samsung 20ultra eller min Huawei p20 pro

Telefonen är nollställd (några ggr) o fullt uppdaterad - vad jag vet iallafall

Brukar det vara strul med Google telefoner? Eller e det bara mina telefoner?

(mailade till Comviq i maj, ang garantin, - väntar fortfarande de på svar)

2. iTigers

iTigers Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    142
    Operatör:
    Halebop
    Telefon:
    iPhone 16 Pro

MINA ENHETER

Operatör:
    Halebop
    Telefon:
    iPhone 16 Pro
    Jag upplever problem. Inte samma problem som du men andra bekymmer. Spotify bråkar och börjar aldrig spela när jag sätter mig i bilen. Blåtand krånglar ofta. Skärmen krånglar när jag ska svara på eller avsluta samtal. Det senaste var att telefonen slutade ringa på inkommande samtal. Lösningen blev en fullständig återställning. Igen.

Börjar bli riktigt less och längtar till jag får slänga ut Pixel och köpa en iPhone igen.

Kethrildur gillar detta.
  3. Rocco420

Rocco420 Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    772
    Operatör:
    Telia
    Telefon:
    Pixel 7

MINA ENHETER

Operatör:
    Telia
    Telefon:
    Pixel 7
    Har inga av era problem, och som många andra på forumet är vi nöjda Pixel användare.

Om ni har problem eller den inte funkar som den ska bör ni reklamera produkten, dom som skrivit om problem har utan problem fått en ny telefon.

Hoppas det löser sig.

stelex, Lulhasafotn, Jowee och 3 andra gillar detta.
  4. Agrik

Agrik Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    19
    oki, tack för svaren, får se vad jag gör

5. TechDanne

TechDanne Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    1
    Jag har en Pixel 8 Pro och de "problem" jag upplevt är mer av typen features som är redan omtalade. Hemknappsfältet som jag ställde om till klassiskt. Google sök-widget som är längst ner som inte går flytta då låst av någon anledning. Det närmaste jag kan komma TS problem är irriterande energisparfunktioner. Jag stängde av de för jag vill ha full funktionalitet på att köra appar. Har man problem med att SMS etc inte kommer fram bör man stänga av ytterligare funktioner som klumpar ihop sådant.

6. Johnh3

Johnh3 Android Veteran Medlem

Mottagna gillanden:
    5.455
    Operatör:
    Fello
    Telefon:
    Google Pixel 10 Pro

MINA ENHETER

Operatör:
    Fello
    Telefon:
    Google Pixel 10 Pro
    Telefon 2:
    Motorola Edge 50 Neo
    Platta:
    iPad
    Jag hade liknande problem med samtal som trådskaparen beskriver när jag köpte min Google Pixel 7. Hade den runt tre dagar, men returnerade den. Nyttjade returätten på 14 dagar som gäller på onlineköp.

7. Automan740

Automan740 Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    296
    Operatör:
    Telenor
    Telefon:
    Google Pixel 8 Pro

MINA ENHETER

Operatör:
    Telenor
    Telefon:
    Google Pixel 8 Pro
    ROM:
    Stock
    Gällande dina problem med Chrome,avanza,Nordnet mm.
    Kör du VPN? Om du gör det - prova utan.

8. Agrik

Agrik Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    19
    Nej, ingen vpn på telefonen
    tack