1. Du måste ha varit medlem i minst fyra veckor (30 dagar) och skrivit minst 10 inlägg för att skapa annonser på Swedroid. Befintliga annonser kan du däremot svara på om du är medlem. Läs reglerna.
    Stäng notis
  2. Fello: Halva priset i 6 månader på alla mobilabonnemang från Fello. T.ex. 10 GB för 90 kr/mån i 6 mån, därefter 180 kr/mån.
    Stäng notis
  3. Varning för bedragare. Använd inte samma lösenord på flera webbplatser och aktivera 2FA!
    Stäng notis
  4. Registrera ett konto hos Sveriges trevligaste techcommunity!
    Stäng notis
  5. Stäng notis
  6. Google: P10 | P10 Fold | P9 | P9 Fold | P9a | Watch 4 | Watch 3 | Buds 2 | TV 4K | Tab
    Stäng notis
  7. Stäng notis

Säljes: Pixel 9 Pro XL 256 GB i absolut toppskick säljes

Diskussion i 'Köp och sälj' startad av DanielÖ, 19 jan 2026 kl 13:49.

1. DanielÖ

DanielÖ Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    1 188
    Operatör:
    Halebop
    Telefon:
    Google Pixel 9 Pro XL

MINA ENHETER

Operatör:
    Halebop
    Telefon:
    Google Pixel 9 Pro XL
    Pixel 9 Pro XL 256 GB i absolut toppskick säljes

Jag köpte telefonen ny från Halebop vid lanseringen och har haft den sedan dess.
    Telefonen har alltid suttit i skal, eller med skin på från Dbrand.
    Skärmskydd har suttit på sedan dag 1, utan undantag förutom nu vid fotografering. Det som syns på skärmen är damm och inget annat.

Jag har kollat i starkt ljus på skärmen men inte lyckats hitta några repor över huvud taget, möjligen finns några hairline-repor som jag missat men dem får du i så fall leta ordentligt efter.
    Allt du ser på bilderna medföljer.

Finns i Trelleborg men skickas på köparens bekostnad.

Förbehåller mig rätten att dra tillbaka annonsen om jag inte är nöjd med buden, samt att jag säljer till vem jag vill osv.

5500kr.

Alla priser är exkl. frakt, det tillkommer sedan på köparens bekostnad.

IMG_1899.jpg IMG_1900.jpg IMG_1901.jpg IMG_1902.jpg IMG_1904.jpg IMG_1903.jpg IMG_1898.jpg IMG_1906.jpg