Sitter och velar mellan att behålla GW6 Classic 43mm, Gå till GW6 Classic 47mm eller gå till Pixel Watch 3. Nu är det ju inte svar på frågan du ställer, men jag skriver en post ändå

För mig är den största skillnaden utseendet och hur de väljer olika spår. GW6 Classic gillar jag för att den just liknar en klassisk klocka. PW3 känns mer som en "aktivitets"-klocka. Men jag håller med dig om att den känns lite daterad i UI:t och väldigt mycket Samsung nu när man sitter med en Pixel-klocka.
En bonus med Classic-serien är ju den roterande ringen, men det tänker jag att man kan vänja sig av med på PW3:an. Ingen dealbreaker för mig, men det ser bra ut.
När det kommer till BT vs LTE har jag kört BT i alla klockor jag har haft. Jag har inte klockan främst som löparklocka utan har telefonen och klocka på BT-avstånd under de flesta timmarna på året. Skulle inte sätta LTE som ett krav i mitt specifika användande mao.
Kan jag bara intala mig att PW3:an kan upplevas lika "dressad" som GW6 Classic tror jag att jag landar i en PW3

Click to expand...