Fråga: Plånboksskal

Diskussion i 'Galaxy Note - Allmänt' startad av RoidRage, 30 okt 2012.

1. RoidRage

RoidRage Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    7

MINA ENHETER

Jag vet att det finns en del plånboksliknande skal till Note. Men jag skulle vilja ha en plånbok som var mer som ett flip cover. Dvs baksidan skall bytas ut mot den som sitter i, alltså inte en cradle, och sedan skall framsidan vara i läder, helst med tre kortplatser och gärna två fack för sedlar (men jag kan leva med ett). Har letat febrilt på de vanligaste platserna, men kammat noll.

Har någon hittat det jag söker?

2. Brundin

Brundin Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    32
    Operatör:
    Televox
    Telefon:
    Samsung galaxy s20

MINA ENHETER

Operatör:
    Televox
    Telefon:
    Samsung galaxy s20
    Platta:
    iPad pro 12
    Letat efter det jag med, men inte hittat. Dock beställde jag ett flipcover för 51kr på aliexpress

3. RoidRage

RoidRage Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    7

MINA ENHETER

Förstår inte varför det skulle vara så svårt att tillverka ett sådant skal. Tycker det borde finnas stor efterfrågan, skalen med vaggor gör att man inte kommer åt pennan.

Sent from my GT-P3113 using Tapatalk 2

4. equalness

equalness Baby Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    1

MINA ENHETER

finns massa på ebay.se, jag beställer alla mobil tillbehör där, ända nakdelen är att det tar upp till 4 veckor att komma fram.

Skickat från min GT-N7100 via Tapatalk 2

5. LitrioN

LitrioN Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    6

MINA ENHETER

Som tidigare skrev är att det finns massa på ebay. Stor efterfrågan på dessa tillbehör i Asien. Där dom oftast tillverkas. Vad gäller 4 veckors leveranstid så är det varierande men sällan har jag varit med om en sådan lång leverans tid. Har oftast tagit max 1 vecka från Korea eller Hong Kong när jag beställt. Frakt ingår oftast i priset på dessa skal. Då dom kostar runt 50-600kr beroende på vilken kvalité du efterfrågar. Tips är att köpa många då dessa går sönder lätt om du är en person som lyssnar mycket på musik eller liknande så kommer du att öppna och stänga plånboken väldigt ofta. La märket till detta när jag köpte mitt första.