Plomberad, oanvänd & regionsfri bärbar DVD med USB-ingång bytes emot androidmobil....

Diskussion i 'Arkiverade annonser' startad av Swe, 6 dec 2010.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. Swe

Swe Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    41

MINA ENHETER

Avant PD-700

7 tums skärm
    Multiformat inkl. MPEG4-filmer
    USB- och minneskortsläsare
    A/V-utgång
    Fjärrkontroll och bärväska

Kompakt, regionsfri bärbar DVD-spelare med multiformatuppspelning som inkluderar DVD+-R/RW, CD-R/RW, VCD, MP3, JPEG och MPEG4-filmer (DivX/Xvid) vilket ger möjlighet att bl.a. spela upp filmer nedladdade från nätet.

Slidefunktion för att öppna luckan ger en kompakt och smidig design som gör det enkelt att bära med sig spelaren.

Smarta anslutningsmöjligheter
    Avant PD-700 är dessutom utrustad med USB-ingång (mini-USB) och 3-i-1 minneskortsläsare för Secure Digital (SD), Multimedia Card (MMC) och Memory Stick (MS). Nu gör det inget om man har råkat glömma sin DVD-samling hemma, allt man behöver är ett USB-minne eller ett minneskort med lite bilder, musik och film.

Flexibel uppspelning av material
    När det gäller uppspelning av musik, foto och filmer kan man välja mellan normal, repeterad eller programmerad uppspelning samt slumpvis uppspelning. PD-700 har även möjlighet till föräldralås för den som önskar begränsa vilka filmer som kan spelas upp.

Perfekt både hemma och på resande fot
    DVD-spelaren är utrustad med både inbyggda stereohögtalare samt hörlursuttag för de tillfällen man vill se på film eller lyssna på musik utan att störa omgivningen. Dessutom har Avant PD-700 A/V-utgång som gör det möjligt att koppla in den till TV/projektor när man använder den i hemmet (A/V-kabel medföljer ej). På så vis behöver man ingen extra DVD-spelare utan man får en lösning som fungerar lika bra hemma som på resande fot.

Nätdel för vanligt nätuttag och 12V-kabel medföljer för användning både hemma och direkt i bilen, perfekt om det inbyggda batteriet skulle ta slut under användande. En mjuk skyddande väska som även fungerar som bilfäste och fjärrkontroll för styrning av spelaren medföljer.

Teknisk specifikation:
    Skärmteknik TFT LCD
    Skärmstorlek 7 tum
    Format 16:9
    Upplösning 480x234 pixlar
    Kontrastförhållande 400:1
    Betraktningsvinkel 60/50 grader (H/V)
    Batteritid Upp till 120 minuter
    Inbyggd tuner Nej
    Text-TV Nej
    Inbyggda högtalare Ja
    Högtalareffekt 2x1,5 W
    Ljudsystem Stereo
    DVD-R/RW/+R/RW Uppspelning Ja/Ja
    CD-R/RW Ja/Ja
    DivX/Xvid/Version Ja/Ja/ Divx 4.0, 5.0, 6.0, Ultra
    JPEG Ja
    MP3/WMA Ja/Nej
    VCD/SVCD Ja/Nej
    Progressive Scan Nej
    DTS/Dolby Digital Nej/Nej
    Digital Optisk/Koaxial Ljudutgång Nej/Nej
    Analog ljudutgång Ja (via A/V-utgång)
    S-videoutgång/Komponentvideoutgång Nej/Nej
    Kompositvideoutgång Ja (via A/V-utgång)
    HDMI Nej
    USB/Minneskortsläsare Ja/Ja (för SD, MMC och MS)
    Region Regionsfri
    Bildsystem PAL/NTSC
    Menysystem/OSD Ja/ bl.a. svenska och norska
    Medföljande tillbehör Nätadapter 230V, 12V adapter för bil, mjuk bärväska, fjärrkontroll+batteri, bruksanvisning (svensk)
    Färg Svart
    Drift via 12V Ja (kabel medföljer)
    Effektförbrukning (Normal/Standby) < 15 W/ Information saknas
    Mått mm (BxHxD) 206x160x40
    Vikt 1 kg

Tar emot bytesförslag via PM. Inga pengar emellan ifrån min sida. ZTE Blade, Spica, Galaxy, X8 surfplattor osv..

Last edited: 21 dec 2010
  2. Swe

Swe Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    41

MINA ENHETER

3. Mrhoyt

Mrhoyt Professional Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    1 334
    Operatör:
    Comviq
    Telefon:
    Google Pixel 8 Pro

MINA ENHETER

Operatör:
    Comviq
    Telefon:
    Google Pixel 8 Pro
    den där manicken kostar 990kr ny, man ska alltså byta bort en mobil som garanterat är dyrare än så och inte ens få pengar emellan ?

4. Swe

Swe Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    41

MINA ENHETER

Man får väl bestämma själv vad man tycker det är värt att byta emot. En ZTE Blade som man köpt för 1200-1700 kr och använt och inte vill ha. En använd Spica osv. Så kanske man tycker att det är värt att byta emot en oanvänd och plomberad DVD-spelare. Eller en x10 som legat i låda i 3 månader och ej används.

Vad får du netto i pengar för en begagnad ZTE Blade, Spica, Galaxy, X8 eller "kines" surfplatta på blocket eller här? Svar: 400-1500 kr. Galaxy telefoner har ju nästan skänkts bort här tidigare då det ej blev uppdateringar.

Om jag vill köpa något för pengar så gör jag det separat, där jag inte är bunden av utbudet som finns för det man vill byta bort.

Är det någon som tvingar dig att byta?

Last edited: 21 dec 2010
Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.