Säljes: Point of View Mobii Tegra 2 - 10" surfplatta med HC

Diskussion i 'Arkiverade annonser' startad av RobertRoos, 19 april 2012.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. RobertRoos

RobertRoos Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    48
    Telefon:
    Samsung Galaxy S10+

MINA ENHETER

Telefon:
    Samsung Galaxy S10+
    Hej på er!

Jag har en Point of View Mobii Tegra 2 10" surfplatta som jag nu säljer till högstbjudande. Plattan är relativt lite använd och senaste månaderna har den bara legat då jag återgått till fysiska böcker igen för stunden. Plattan har alltså mestadels använts till att läsa på till största delen, ännu en anledning till att den bör säljas till en person som kan använda den mera fullt ut än vad jag gjort. Tegra 2 chippet levererar nämligen riktigt bra kraft och fungerar riktigt bra till även de mest krävande spelen.

Utförligare specifikationer av plattan finns att tillgå på: http://tabletsverige.se/pov-10-mobii-tegra-2-specifikationer/

Plattan är i absolut toppskick då jag vart mycket försiktig med den. Skärmskydd har suttit på sedan första dagen så jag kan garantera en 100% repfri skärm. Ta en titt på bilderna jag bifogat så kan du se just vilket fint skick den är i. Har även alltid haft den i ett fodral i fake-läder som skyddat den från damm och liknande. Detta fodral medföljer givetvis i priset, likaså ett microSD-kort på 8GB.

Plattan kör också Honeycomb 3.2.2, för den insatte är det ROM:en HoneyIce 3.2.7 tableten kör, då jag anser att det är den mest stabila ROM:en just nu. Ännu en notis för den insatte är att Ice Cream Sandwich finns att flasha in om man vill det, har själv inte gjort det då jag som sagt knappt använt plattan senaste tiden.

Utropspriset är: 1500:- notera då att utöver det som följer med original (laddare och USB-kabel) medföljer även det dyrare skärmskyddet som sitter på, fodral (se bild) samt minneskortet på 8GB.

Nedan följer nu bilder på plattan, har du ytterligare frågor eller vill ha bilder från andra vinklar är det bara att sända mig ett PM här på Swedroid så fixar jag det direkt.

Vänliga hälsningar,
    Robert Roos

2. Redhat

Redhat Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    3

MINA ENHETER

Har den Google Play?

3. AndreasLjung

AndreasLjung Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    14

MINA ENHETER

Var finns plattan? Är möjligen intresserad men isåfall är jag mest intresserad av att hämta den

4. RobertRoos

RobertRoos Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    48
    Telefon:
    Samsung Galaxy S10+

MINA ENHETER

Telefon:
    Samsung Galaxy S10+
    Plattan har en fullt fungerande Google Play Store, notera att detta inte är någon "kinaplatta" utan är en äkta POV Mobii Tegra 2 (Advent Vega).

AndreasLjung: Jag bor i Östersundsområdet! :)

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.