Avslutad: Polar M600

Diskussion i 'Arkiverade annonser' startad av pappageek, 28 maj 2017.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. pappageek

    pappageek Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    24 dec 2010
    Inlägg:
    162
    Mottagna gillanden:
    71
    Telefon:
    Google Pixel 4a

    MINA ENHETER

    Telefon:
    Google Pixel 4a
    Impulsköpte en Polar M600. Var ute efter en "sportig" smart- och pulsklocka och impulsköpte denna.
    Efter lite testande så är det nog en mindre variant jag är ute efter, till exempel Moto 360 Sport.

    Klockan är knappt använd, inköpt på XXL i början av maj och kvitto finns kvar, funkar bra. Kan tänka mig att byta mot en Moto 360 Sport eller en Garmin Forerunner 235.

    Alternativt kan jag tänka mig att sälja denna för 1700 kr.

    [​IMG]
     
  2. qube

    qube Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    20 mar 2012
    Inlägg:
    136
    Mottagna gillanden:
    128
    Operatör:
    Tele2
    Telefon:
    Google Pixel 2 XL

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Tele2
    Telefon:
    Google Pixel 2 XL
    Hej!

    Har en Garmin 235 (svart, med svart org. armband) + Garmin pulsband och med ett extra gult icke org. armband. Sitter ett lite smårepigt skärmskydd på och ett extra nytt följer med.

    Jag köpte den beg. på Blocket i oktober förra året. Originalägaren köpte den på nätet från en italiensk sida, har en digital kopia av "order confirmation" som "kvitto".

    Bra skick, fungerar bra. Finns en minimal repa under skärmskyddet, inget som stör dock. Men vill nämna det ändå.

    Fördelen med 235 är att du kan ha så många fält uppe samtidigt och även se din kadens.

    Jag har inte riktigt bestämt mig om jag vill byta, men tänkte först kolla om det skulle vara intressant ens? :)[​IMG]
     
  3. illusion

    illusion Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    9 jan 2012
    Inlägg:
    10
    Mottagna gillanden:
    17

    MINA ENHETER

    Jag köper den för 1700:-.
     
Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.