Precis, Jag funderar verkligen på om dom fixat det här? Menar det har väl varit känt rätt länge vid det här laget.Har sett trådar sen 4.0.4 släpptes.
Kommer bli riktigt irriterad om jag får tillbaks samma skräp jag lämnade in! Då blir det tråkigt för Samsung, Vem tycker om dålig publicitet, Jag har ansträngt mig förut och kommer göra det igen då det oftast ger resultat om man är riktigt jä..la jobbig!
Sist postade jag trådarna till varje forum jag kunde registrera mig i. Kanske inte så kul för en tillverkare som försöker köra över kunden (Abit) i det här fallet.
Nu finns dom inte längre och glad är jag över det då jg fick ett trasigt moderkort vid leverans och utbyteskortet trodde jag skulle vara ett nytt. Nej för dom 2500:- på detta kort så fick jag tillbaks ett kort man hade lött säkert 25 tunna trådar på efter att någon sluntit med en skruvmejsel. Detta var länge sedan men jag fick ett helt nytt efter att jag spridit detta till tillräckligt många forum med bilder såklart!
Så vi får se vad Samsung har att erbjuda! Om jag lägger 6000:- på en mobil så ska den fungera ett bra tag! Kommer inte acceptera något annat än ett friskt minne i många år framöver!
Last edited: Mar 17, 2013