powerknapp köpes

Discussion in 'Optimus 2X - Allmänt' started by loose_cannon, Oct 24, 2011.

1. loose_cannon

loose_cannon Baby Droid Medlem

MINA ENHETER

Hello!

Jag har känt mig utsatt för evig förbannelse sedan jag skaffade min Optimus2X...den första mobilen att utnyttja den MASSIVA kraften från dubbla kärnor. Wohoo. Bullshit säger jag!!

Ända sedan jag på egen hand lagade glaset som pajade och teoretiskt satte krokben för reklamation/garanti har jag inte haft någon powerknapp, eftersom jag klantade bort den vid lagningen.
    Anovo säljer inte, LG Supporten säljer inte...jag måste hela tiden använda ett gem, penna eller annat spetsigt föremål för att få igång/släcka skärmen.

Är det någon av er därute som har en defekt O2X som ni inte använder och kan tänkas pilla loss och sälja enbart powerknappen till mig?

Hoppas någon kan hjälpa mig med det här, jag har velat reklamera min mobil ända sedan försommaren men kan inte i brist på en sån här knapp.

Ha det bra!

2. Larss00n80

Larss00n80 Bannlyst Bannlyst

MINA ENHETER

VARFÖR köper du inte en på EBAY?

3. Rexa

Rexa Teen Droid Medlem

MINA ENHETER

Eller så skickar du in den till anovo som sätter i en ny till dig.

4. loose_cannon

MINA ENHETER

Sorry man! Jag har redan kollat ebay, tradera, Mr Gizmo etc. Men nothing! Ska nog btw maila Mr.Gizmo också...han har verkligen allt möjligt/omöjligt så det är värt ett försök.

Rexa: Anovo vill jag inte ha något att göra med om inte en butik skickar in dit. Skulle aldrig skicka dit själv.

SKa kanske förtydliga att anledningen till att jag ens vill ha tag på denna powerknapp är för att reklamera telefonen. Om Anovo får telefon från mig själv finns det ingen chans i h-e att nånsin göra det.

5. Flexxy

Flexxy Adult Droid Medlem

MINA ENHETER

Ber om ursäkt att jag inte svarat på ditt pm än en gång, men jag är värdelös på att kolla där nuförtiden och eftersom brorsan går in via mitt konto ibland så läser han mina pm och sedan så märker jag aldrig av det.

Jag kommer inte kunna sitta med dig när du utför operationen på min telefon, eftersom jag för tillfället knappt hinner knyta skorna.

Vi får bestämma en tid där du kan ta min telefon, plocka ut powerknappen och sedan lämna tillbaka telefonen till mig. Du får helt enkelt lämna något i pant till mig under tiden du utför operationen.

Jag pmar dig min mailadress, enklare att nå mig då.

6. Hampa_D

Hampa_D Professional Droid Medlem

MINA ENHETER

Last edited: Oct 24, 2011
  7. loose_cannon

MINA ENHETER

Thanks guys!

Jag hör av mig till dig, Flexxy.

Ha det bra dudes!