Prick på skärmen

Diskussion i 'Optimus 2X - Allmänt' startad av zabros, 1 apr 2011.

1. zabros

zabros Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    12

MINA ENHETER

Har haft min lg o2x i 2 veckor ungefär. Idag satt jga på bussen och kollade igenom appen Supernytt och då märkte jag att i mitten av skärmen så var det en prick. Alltså inne i själva skärmen. Den syns bara om jag är ute eller om jag är inomhus och om det är något vitt på skärmen.

Nu när jag vet att den är där känns det sjukt jobbigt :(.

Kan jag lämna in den hos elgiganten och begära en ny?

Last edited: 1 apr 2011
  2. TinyTerror

TinyTerror Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    9

MINA ENHETER

Jag hade en sån på min Legend...men upptäckte det ungefär 5mån efter köp...lämna in den om det stör dig, annars kommer du ångra dig, men du lär inte få en ny, utan den kommer dom skicka iväg, med all sannorlikhet...lycka till! :D

3. Tremere

Tremere Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    112

MINA ENHETER

Mm hade samma problem med min hero. Hade fått nån slags skit i skärmen från tillverkaren. Så dom skickade in min lur då o blåste rent smutset på skärmen. Det va tydligen en liten metallbit som störde lite då och då på skärmen... Men gå in med den på en gång så skickar dom iväg den. (tråkigt, men du kommer o bli galen på den pricken till slut)

4. Tilde

Tilde Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    31

MINA ENHETER

Är det en pixel som har fastnat så kan det gå att laga det med en pixelfixapp från market. Det var någon som hade lyckats med det i en tidigare tråd.