Pris på Liquid med abonnemang

Diskussion i 'Allmänt' startad av Axer, 14 jan 2010.

1. Axer

Axer Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    1

MINA ENHETER

Vad kostar den med abonnemang på Dustin? Vill ha Tele2 Snackis . Helst 19 men behövs 24mån bindning då? högst månads avgift "150kr" hur länge ska jag binda mig då? och vad blir kostnaden per månad och en gångs kostnaden?

Last edited: 14 jan 2010
  2. Susanna

Susanna Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    3

MINA ENHETER

Men allt det där ser du ju om du går in på Dustin och börjar fylla i. Om du vill ha Snackis 19 öre måste du binda dig i 24 månader, annars får du Snackis 39 öre. Månadavgift för abonnemanget är 39:- (då ingår inget att ringa för). Med förhöjd månadsavgift väljer du själv, du kan välja vilken av dem du vill men priset du betalar kontant för telefonen ändras. Det ser du också på sidan. Hjälpte det, eller ska jag förklara mer? :)

3. Axer

Axer Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    1

MINA ENHETER

haha bara det att jag ser inte vad det kostar i månaden när jag väljer nåt. Vart ser man det? Kanske är lite blind :rolleyes:

4. Susanna

Mottagna gillanden:
    3

MINA ENHETER

Det såg jag faktiskt inte heller, men jag har ett sånt abonnemang ;)

5. Toneloc

Toneloc Professional Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    311
    Operatör:
    Telia
    Telefon:
    Pixel 7 PRO

MINA ENHETER

Operatör:
    Telia
    Telefon:
    Pixel 7 PRO
    Telefon 2:
    Pixel 6a
    Telefon 3:
    Oneplus Nord CE
    Platta:
    Cube Talk 9X
    Platta 2:
    Motorola xoom
    Klicka på "Mer info" precis ovanför där du väljer abonnemang.

6. Axer

Axer Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    1

MINA ENHETER

Jo men då ser man bara priserna för Abonnemanget typ . Jag menar vad det kostar inklusive förhöjd månadsavgift :P . Månadskostnaden på Abonnemanget vet jag redan :-D . Men man måste ta 24 mån för Snackis 19 va?

7. Susanna

Mottagna gillanden:
    3

MINA ENHETER

Ja, för att få ringa för 19 öre/min måste du binda i 24 månader. Vill du binda i 12 månader eller inte binda alls är det 39 öre/min. Snackis kostar alltid 39:-/månad, vare sig du bilder i 0, 12 eller 24 månader. Så det blir ju 39:- + förhöjd månadsavgift + det du ringer/smsar för. + om du vill ha ett datapaket.

8. Axer

Axer Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    1

MINA ENHETER

Hmm kanske ska räkna på det lite . Och fråga farsan om han betalar abonnemang kostnaden (det jag ringer och smsar för) .

9. Susanna

Mottagna gillanden:
    3

MINA ENHETER

Det blir ju inte så där jättedyrt eftersom det är så billigt att ringa. Jag gör av med ungefär 200:-/månad och då använder jag telefonen som hemtelefon. Ringer kanske 30-60 minuter per dag och smsar en del.

10. Axer

Axer Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    1

MINA ENHETER

Ja jag vet :P . Men jag ringer ganska lite och smsar ganska lite också men ibland blir det riktigt mycket så då tar pengarna slut på kontantkortet jag har nu . + att vi måste ladda det så **** ofta . Blir lättare om man har abonnemang för då tar inte pengarna slut xD . Men det jag vill att päronen ska betala det jag ringer för är för att jag kanske vill gå på bio eller nåt nån gång i månaden om det är nån bra film ...