Problem: Problem att återställa via CWM - Data

Diskussion i 'Galaxy S3 - Allmänt' startad av undegaard, 3 jul 2012.

1. undegaard

undegaard Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    63

MINA ENHETER

Hej, jag behöver lite hjälp med att återställa via CWM på Galaxy S3.

På S2an använde jag mest CM9 och hoppade fram och tillbaka mellan olika versioner och backup / återställning var aldrig ett problem.

Men nu är jag på stock ROM med root förstås.
    Jag gjorde en säkerhetskopia av min stock rom för att jag ville prova och installera lite grejer.
    Jag försökte installera Jelly Beans övergångseffekter, men installationen misslyckades, och enheten kändes lite trög (kanske jag som hittar på) efteråt så jag bestämde mig för att återställa telefonen. Att återställa gick bra men det sista som händer är att CWM säger restoring /Data failed.

Jag startar min telefon och jag kommer till den första uppstart skärmen där jag får välja språk och så vidare. Allt utom bilder har tagits bort. Jag försöker installera CM9, och det går det utan några problem. Sen försöker att restora min stock backup, men jag får samma felmeddelande och jag får tillbaka inställningssidan. Så romen verkar återställas men inte datan.

Min backup är en svindlande 6GB, och jag läste någonstans att CWM bara kan återställa 2GB?

Jag har tagit bort den backup och gjort en ny men det är också 6GB.

Någon som vet hur man ska återställa från den första backupen eller hur man gör för att backupa i framtiden så det fungerar?