Problem att "backa ur" meddelanden

Discussion in 'Xperia arc - Allmänt' started by Cygnus, Jul 18, 2011.

1. Cygnus

Cygnus Adult Droid Medlem

MINA ENHETER

Hej, jag har ett problem som jag har haft sen dag 1 med min Arc, problemet var värre innan uppdateringen men förekommer minst lika ofta ännu. Jag använder smsapplikationen som medföljer luren och problemet är att när jag är inne i en smstråd och sedan väljer bakåtknappen så istället för att komma till en översikt över alla mina konversationer så hoppar den bak i meddelandet alt att den hoppar in i meddelandekonversationen jag skrev innan. Detta kan den göra 5-6 gånger innan jag kommer tillbaks till huvudmenyn! Även om jag går ur smsapplikationen och sen in igen så händer detta. Vad värre är när den buggar totalt och hoppar tillbaks in på webbsidor eller in i market om jag har varit där innan. Alltså meddelandebrowsern beter sig som den vore en telefonbrowser och hoppar tillbaks i allt jag har gjort innan på telefonen! Just det sistnämnda hände ganska ofta i den gamla versionen och inte mycket nu. Enda sättet är att starta om luren! Jag kan ju dessutom nämna att smsapplikationen dessutom hänger sig varannan gång jag är inne i den!