Problem att komma in på Market

Diskussion i 'Allmänt' startad av gruset, 18 juli 2010.

1. gruset

gruset Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Jag har en HTC desire och har tidigare inte haft några problem med att komma in på Market. När jag var utomlands fick jag helt plötsligt ett felmeddelande om att jag inte kunde logga in eftersom lösenordet till gmailen var fel. När jag kollade min gmail visade det sig att de hade stängt av min mailadress för att jag har brutit mot någon regel (detta verkade väldigt konstigt eftersom jag bara skaffade kontot för att kunna använda market.).

Jag vill därför ändra min gmail på market och använda en som inte är spärrad. Hur gör man? Kan man göra det? Vad gör man annars? o_O

2. niklasp

niklasp Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    1

MINA ENHETER

Removing an account

You can remove an account to delete it and all information associated with it from your phone, for example messages, contacts, or settings. Removing an account does not delete information from the online service itself.
    Note: You cannot remove some accounts, such the first Google Account you signed into on the phone, except by deleting all personal information from your phone with a hard reset. For instructions on doing this, see Restarting or factory resetting your phone.

Källa: HTC.com

Du måste alltså resetta hela telefonen och förlora alla apps/inställningar (dessa kan du dock göra en backup på innan), om du vill ha möjligheten att knappa in ett nytt Google-login.