Problem att ladda ner från Rapidshare till telefonen

Diskussion i 'Frågor, support och diskussion' startad av Rundcirkel, 10 sept 2009.

1. Rundcirkel

Rundcirkel Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Hej!

Jag tänkte testa 1click verktyget men när jag skulle ladda ner recoveryfilen från Rapidshare så fastnar sidan och dendär räknaren som räknar ner från 45 sekunder står still. Hur löser jag det?

2. echt

echt Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    111
    Operatör:
    Tele2
    Telefon:
    Xperia Z5 Compact

MINA ENHETER

Operatör:
    Tele2
    Telefon:
    Xperia Z5 Compact
    Testa i Opera Mini annars går det nog inte, vet att jag stött på samma problem men då har jag bara gått till datorn, problemet tror jag ligger i att webläsaren inte tillåter en stay alive utan bryter anslutningen när sidan laddat klart, tror samma problem uppstår t.ex. på community sidor med saker som knappar för mailbox m.m. som inte uppdaterar även om du får mail (förrän du själv uppdaterar) och tror inte reload funkar för det hämtar om hela sidan.

3. Rundcirkel

Rundcirkel Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Tack för hjälpen!

Jag har allvarliga problem med OperaMini, jag fattar inte hur man skriver in URL/i ngt fält för den delen, för jag kommer inte ur fältet med texten jag skrev, jag förstår inte hur Operagänget har tänkt...

4. echt

echt Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    111
    Operatör:
    Tele2
    Telefon:
    Xperia Z5 Compact

MINA ENHETER

Operatör:
    Tele2
    Telefon:
    Xperia Z5 Compact
    Mjo lite busigt det där men du måste trycka på meny tror jag det är för att få upp en OK knapp när du skrivit