Problem: Problem att synka två olika kalendrar i outlook

Diskussion i 'Galaxy S3 - Allmänt' startad av johnologi, 22 aug 2012.

1. johnologi

johnologi Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Har idag kalender med outlook på företaget. Jag har med min telefon Samsung Galaxy 3 synkat via exchange så att jag har både mail/kontakter och kalender på både dator och telefon. Dock har jag nu stött på ett problem:

På företaget delar vi ut varandras kalendrar så därför har jag ska skapat en ny kalender (privat) där jag då skriver in privata möten mm så att inte alla på hela företaget skall se att jag ska på bio....

Problemet är dock att jag INTE hittar/kan få fram den kalendern i telefonen. har testat under inställningar/kalendrar men där finns bara "original" kalendern .... den privata kalendern synkas helt enkelt inte.

Bara för test så la jag in kontot på en Iphone och kunde där få fram båda kalendrarna så det borde vara rätt gjort på datorn..

Någon som vet hur man gör på Samsung Galaxy 3:an?

/John

2. starclassic

starclassic Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Jag har exakt samma problem fast med min Tab... Fast jag får inte fram min "jobbkalender" utan bara den "privata". Och på Ajfånen så funkar det på en gång.

3. Crall

Crall Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    254
    Operatör:
    AllTele
    Telefon:
    LG G6

MINA ENHETER

Operatör:
    AllTele
    Telefon:
    LG G6
    Info:
    Kör helt default utan root.
    Telefon 2:
    COBS Smart1
    ROM:
    COBS Default Android 5.0.2
    Info:
    www.smart1.se www.cobs.se
    Varför markerar ni inte era privata kalender bokningar som privata i jobb kalendern bara? Då ser inte den man delar med bokningarna, isf så det funkar hos oss.

Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2