Problem Cyanogen 7 Wildfire

Diskussion i 'Wildfire' startad av ppppp, 13 nov 2011.

1. ppppp

ppppp Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Jag har installerat cyanogen 7 med rom manager till min wildfire men när telefonen rebootar och cyanogen laddar för första uppstart så börjar en pil snurra och har nu väntat i 2 timmar och ROM:en är fortfarande inte installerad
    och när jag trycker på recovery i "h-boot menyn" så fortsätter samma sak igen
    Snälla hjälp mig hur jag ska få det att funka..
    Tack på förhand

2. Sleepwalk

Sleepwalk Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    95

MINA ENHETER

Har du provat att tagit wipe på allt ? jag hade sammt problem med en kompis lur som jag roota. så kom ja på att jag glömde att ta wipe.

3. ppppp

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

jag tickade i rutan "wipe dalvik" inget mer. och jag har ingen som helst aning hur jag ska göra för att gå ur installationen då jag inte kan komma in i recovery i h-boot menyn längre.

4. ppppp

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

fixade det tryckte volym knapp ner och power och tryckte clear storage sen reboota den automatiskt och sen var det bara att vänta cirka 10 min så nu är det installerat tack ändå Sleepwalk :)

5. Sleepwalk

Sleepwalk Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    95

MINA ENHETER

ja det var så kanske man gjorde på en wilfire i Recovery läget. minns jag hade samma probbs som dig att den stanna i installationen. och då kom jag på att jag hade glömt att wipe´at allt som ska wipas innan en flash av ny Rom. Så kanske heter Clear storage på Wildfire. kör en Desire z själv. så jag kunde inte kolla riktikgt.

Skitbra att det löste sig för dig.
    :D