Fan, vet att jag skrivit det hur många gånger som helst till folk - men jag verkar inte ha sparat det på datorn så att man enkelt kan köra en CTRL-C CTRL-V... Kan väl skriva nytt åt dig då min herre!
- Ladda ner Odin 1.85 OCH CF-root för din telefon via denna tråd:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1103399
Vilken CF-root du ska ha hittar du under Inställningar > Om telefonen > Grundversion... Där bör det stå t.ex. XXLPQ eller liknande... Då går du in på länken jag skrev ovanför och trycker "Ctrl-F" och söker efter "LPQ"... Ta den nyaste du hittar (5.5 eller 5.4 om det finns för din version)
- Root-filen du laddar ner borde vara en .zip. Använd winrar eller dylikt för att unzippa den till en .tar-fil, eller .tar.md5 eller vad det brukar stå... något med tar
- Du startar upp Odin 1.85
- Du sätter mobilen i Download Mode (Håller in volym ner + Hemknappen + Powerknappen)
- Du kopplar in USB-kabeln till mobilen, ser till att ALLT med Kies är avstängt (under "Aktivitetshanteraren > Processer" på din dator)
- Under "ID:COM" på Odin 1.85 bör det stå nånting i stil med COM:7 eller något liknande, för att visa att mobilen är inkopplad!
- Tryck på "PDA" och välj din nerladdade .tar-fil (Se till att Re-Partition INTE är ibockad!
- Klicka start och vänta tills mobilen startat om!
- Klart!
Click to expand...