Problem facebook-chatt

Diskussion i 'Applikationer' startad av MTW, 21 jul 2011.

1. MTW

MTW Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Jag har problem med facebook-chatten. Jag får upp att "du har x antal nya meddelanden" uppe i listen, (inte i fb utan översta listen på telefonen, DHD) men när jag trycker på den så händer ingenting. Jag ser inget nytt om jag går in på chatten eller meddelanden heller.
    En del utav chattmeddelandena hamnar bland meddelanden men jag kan bara se dom från en vanlig dator, men vissa dyker aldrig upp.. Jag har testat att skriva till mig själv på chatten från en dator så jag vet att någon faktiskt skrivit något när jag får upp notifications.. Någon som vet hur jag ska lösa problemet? Otroligt störande att veta att någon vill mig något men inte ha en aning om vem eller vad...

2. Woolf

Woolf Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    2

MINA ENHETER

Jag har liknande fel också, fast jag ser vem som har skrivit. Men inte vad,hur och när.
    Tror det är nåt fel med fb appen.

3. Maverickgoose

Maverickgoose Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    8

MINA ENHETER

Det mesta är buggad i FB appen:)

4. mrphille

mrphille Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    15

MINA ENHETER

Det som ställer till det är faktiskt inte själva appen, eller ja, appen hänger väl inte med i vanliga website Facebookutvecklingen. Felet beror på, precis som du nämner, på förändringarna i chatt och meddelandenfunktionen i "vanliga" Facebook.

Prova att kolla touch.facebook.com när du får sådana meddelanden, därifrån går det att läsa. Antar att vi får leva med detta problem ända tills de som jobbar med mobila plattformen och de på websideplattformen börjar prata med varandra....