Problem installera Sense

Diskussion i 'Magic' startad av Tylke, 22 feb 2010.

1. Tylke

Tylke Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Godkväll!

Jag är ingen van Android användare men känns som jag försökt allt. Logiken mellan mig om HTC Magic finns inte...

Jag vill installera Sense på mobil, laddat ner det från Htc hemsida. Datorn hittar mobilen dock fungerar inte Sync (har fungerat någon gång)

Så, usb kablen är ikopplad, datorn finner telefonen. Jag startar programmet som är nerladdat från htc hemsida men ack nej, jag får meddelandet att mobilen INTE är ikopplad till datorn...blir sååå trött!
    Jag har fått installationen att starta en gång men då råkade usbn åka loss...

Snälla hjälp mig! Suttit flera timmar med det här men samma meddelande.... Vad ska vara i bockat i mobilen, vilka drivrutiner ska installeras. Kör Windows 7 32 bit.

2. djjokke

djjokke Android Apprentice Medlem

Mottagna gillanden:
    376
    Operatör:
    Tre
    Telefon:
    Samsung Galaxy Z Fold 4

MINA ENHETER

Operatör:
    Tre
    Telefon:
    Samsung Galaxy Z Fold 4
    Platta:
    iPad Air 2020
  3. fregor

fregor Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    1

MINA ENHETER

Läste något om att windows lägger in "fel" drivrutiner från sin databas när du installerar HTC sync.
    Prova koppla av internetuppkopplingen din, avinstallera HTC sync för att så installera det på nytt efteråt. HTC's uppdateringsprogram fungerar inte om inte HTC sync hittar telefonen.

Lycka till.