Problem med Android market på X10 mini pro

Discussion in 'Xperia mini/mini pro' started by Gurkan021, Feb 25, 2012.

1. Gurkan021

Gurkan021 Infant Droid Medlem

MINA ENHETER

Hej min kompis har problem med android market på sin mobil och följde en annan tråd här på forumet. Men det hjälpte inte det jag gjorde var att rensa cache minnet till android market och avinstallerade uppdatering till det.

Gick och testa på android market o laddade ner GO SMS PRO men får bara hämting misslyckades. Sen kom jag på att jag glömde starta om mobilen efter man hade gjort det. Så jag startade om mobilen och testade igen det gick att hämta uppdateringar till apparna tror jag. Men så skulle jag testa ladda ner appen igen GO SMS PRO.

Men fick hämtning misslyckades. Jag frågade om han hade fullt i telefonminnet men nej för då skulle det stå och hans minneskort är inte fullt heller. Hur löser man detta? Jag har själv en Xperia Arc och min android market funkar fint fint.

2. Mart

Mart Youth Droid Medlem

MINA ENHETER

Testa att fråga i rätt forum så kan du säkert få bättre hjälp. ;)
    För övrigt har jag ingen aning, testat om det går att ladda ner via market.android.com?

Xperia mini/mini pro --> X10 mini/mini pro?

Gurkan021 likes this.
  3. Gurkan021

Gurkan021 Infant Droid Medlem

MINA ENHETER

Oj trodde den skulle vara här då det just handlade om denna mobil? O vad menar du med det sista?

4. Pzycic

Pzycic Senior Droid Medlem

Operatör:
    Telenor
    Telefon:
    Google Pixel 8 Pro

MINA ENHETER

Operatör:
    Telenor
    Telefon:
    Google Pixel 8 Pro
    Telefon 2:
    Samsung Galaxy A52s
    Denna forumsdelen är för Mini och Mini Pro och inte för X10 Mini och X10 Mini pro som du frågar om.
    Gå in på en dator och gå in på market.android.com. Logga in med det gmail konto som ni vill ladda ner till och leta upp programmet och välj ladda ner. Står det nått felmeddelande där som tex att enheten stöds inte?

5. Mart

Mart Youth Droid Medlem

MINA ENHETER

Det här Forumet är för XPERIA MINI/MINI PRO, du sa ju att det var en XPERIA X10 MINI PRO och då skall den alltså ligga i underforumet som heter så här: X10 mini/mini pro.(https://swedroid.se/forum/forumdisplay.php?f=51)
    Xperia Mini & Mini Pro är de nya modellerna som släpptes under hösten/sommarn 2011. :)