Jag har över 120 appar på mobilen och skulle vilja uppdatera de. Men när jag går in på market och kollat "Mina hämtningar" så har jag inga appar där förutom google maps och de andra vanliga. Vad kan det bero på? Tacksam för svar.
Det stämmer. Jag tog en backup på alla appar från en mobil, för att sedan installera de på den nya. Men de borde väl ändå hittas på market? Finns det inget sätt man kan göra för att få ihop det med market?
Nä har du gjort så så ser inte market dina appar. Men det finns en omväg, appbrain den ser dina appar och den använder market. Sent from my Desire HD using Tapatalk
Jag har inte alls lika många appar som dig installerade men upplevde samma fenomen igår. I market under "mina appar" så fanns bara ett fåtal vilket verkade vara dom som skeppades med luren. Idag däremot så är min lista komplett igen. Vad det kan bero på har jag ingen aning om
Har aldrig testat själv men i Titanium Backup ska det finnas nåt alternativ för att länka appar till market, kanske kan vara värt ett försök