Problem: Problem med att ha två Googlekonton!

Discussion in 'Xperia arc - Allmänt' started by Cygnus, Nov 10, 2011.

1. Cygnus

Cygnus Adult Droid Medlem

MINA ENHETER

Jag har två Googlekonton, ett G-mail som är mitt huvudsakliga Googlekonto också ett gammalt youtubekonto jag använder på youtube. Jag har ett problem där jag var gång jag loggar in på market hamnar i ett läge där den per automatik väljer youtubekontot och då säger att det är felaktiga inloggningsuppgifter och jag inte kommer vidare utan att snabbt som attan trycka på tillbakaknappen och under den korta sekund som felmeddelandet är borta, trycka på den högra knappen för att få upp kontovalsmenyn och därefter igen göra om samma procedur tills jag kan välja G-mailkontot och logga in på market! Mycket märkligt, måste vara en bugg! Någon annan med detta problem?

2. Cygnus

MINA ENHETER

Ingen som känner igen det här?

3. fjallmamman

fjallmamman Kid Droid Medlem

MINA ENHETER

Jag har två gmail-konton i min mobil, alltså inget gammalt youtube-konto, och det fungerar som förväntat - jag väljer det konto jag vill använda, och det bara fungerar...

4. Cygnus

MINA ENHETER

Igår uppdaterade jag telefonen och samtidigt uppdaterades market till senaste versionen. Har inte haft det problemet efter det... Kanske är löst!

5. Fredriks

Fredriks Android Medlem

MINA ENHETER

Kanske beror det på att man uppe i högra hörnet kan välja googlekonto på nya Market. Jag kan allafall välja bland mina 2 konton där.