Problem med att kopiera .mkv filer till GTAB2 10.1 med senaste CM10 "nightly" ?!

Diskussion i 'Samsung' startad av mrazster, 20 augusti 2012.

1. mrazster

mrazster Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    9

MINA ENHETER

Har kollat runt lite på forumet men hittar ingen fråga med detta problem.

Jag förösker kopiera över några MKV filer till min tab, dessa är av storlek 1,05GB. När jag förösker kopiera över dom så crashar explorer(utforskarn) och får upp ett medelande om att "explorer har slutat svara.." !
    Rommen jag använder är [ROM][GT-P51XX][JB][4.1.1] CyanogenMod 10 official nightly builds

Jag har provat olika filtyper av olika storlekar och jag har inga problem med nåon annan typ av filer. Detta problem uppstår både med den interna lagringen och det "externa" microSD kortet jag stoppar i.

Jag har kört CM rommar och andra rommar både på min SGS2 och min HOX men aldrig upplevt detta problem !

1. Någon som vet varför och hur man skulle kunna fixa det, förutom dom lösningar som finns med wifi och att stoppa microSD kortet i en kort läsare ?

2. Ni som kör med orginal rom, upplever ni samma sak?

2. mrazster

mrazster Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    9

MINA ENHETER

Löste det hela genom att använda Total Commander istället för Windows Explorer(utforskarn) !!

Men det får ju en att fundera på vad som pågår med explorer, som får den att crasha när inte totalcommander gör det !