Problem med att skicka sms

Diskussion i 'Legend' startad av Deas, 25 april 2010.

1. Deas

Deas Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    2

MINA ENHETER

Någon mer än jag som har problem med att man ofta får "Det gick inte att skicka meddelandet. Försöker igen". Jag får detta väldigt väldigt ofta och det är ganska drygt. Har uppdaterat till senaste mjukvaran, men har samma fel ändå. Tar man sen och klickar "Försök igen" så skickar den iväg det ibland, ibland får man samma sak igen bara. De gånger jag kollat så har jag haft full täckning när jag fått detta felet.

Sen varför försöker inte telefonen skicka iväg det igen själv? Har man en gång fått felet känns det som att man själv måste gå in och försöka skicka det igen.

Har Telenor som operatör.

2. SvenskMeatball

SvenskMeatball Baby Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Tja du är inte ensam om att ha det problemet. På min Tattoo får jag samma skit igen och kräket tappar täckningen ganska lätt....

3. Deas

Deas Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    2

MINA ENHETER

Jo har märkt att dom verkar lite sådär med detta, GANSKA drygt ja!

4. spirry

spirry Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    4

MINA ENHETER

Bumpar denna tråden lite.

Även jag har Telenor som operatör och upplever samma problem som du. Dock är det bara till enstaka personer. En person där det uppstår så gott som vid varje meddelande har själv Tele2 som operatör. Jag har inte en Legend själv utan en Desire, men jag upplevde samma problem på min Acer liquid (1.6) till samma person.