Problem med avstängningsknappen.

Diskussion i 'Desire HD' startad av Joww, 25 aug 2011.

1. Joww

Joww Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    6

MINA ENHETER

Jag har problem med min arbetstelefon att på och avstängnings knappen lägger av. Första gången skickade jag in den och det tog fyra veckor. När jag fick tillbaka den stodet att dom hade uppdsterat programvaran. Nu efter två dagar har problemet kommit tillbaka. Jag personligen tycker att det måste vara ett hårdvarufel. Är det någon som har haft liknande problem eller känner till något om detta? Hade tidigare en DHD privat och hade inga som helst problem med den. Tacksam för svar.

2. chucken

chucken Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    318

MINA ENHETER

Kan det vara någon app som ställer till det för dig?

3. Joww

Joww Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    6

MINA ENHETER

Tror inte det. Nu har den börjat med att trycka ner startknappen själv hela tiden...... Kvittar vad jag gör så kommer rutan upp till flygplansläge, stäga av eller starta om i ett utan att det går göra något och så försvinner det igen.... :-(

4. Division

Division Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    13

MINA ENHETER

Fundera på när det börja och tänk efter om du installerade någon ny app i samband med det.

Sent from my Desire HD using Tapatalk

5. Joww

Joww Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    6

MINA ENHETER

Jag var kanske för snabb att skicka in den. Jag ska avinstallera allt om jag får problem igen gänget jag får tillbaka den.

Är det ingen som haft liknande problem?

6. enbom

enbom Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Jag har haft precis samma fel. Har skickat in den till Anovo 3 gånger och dom lyckas inte laga det. Har fabriksinställt telefonen å uppdaterat den flera gånger.. Kommer ändå alltid tillbaka. Nu är den reklamerad iaf. Lämnade in den idag. Får väl se vad dom säger