Problem med betalapp på market

Diskussion i 'Allmänt' startad av w00t, 8 aug 2010.

1. w00t

w00t Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    18

MINA ENHETER

Hej alla glada.

Har ett otroligt störande problem sedan 2.2 släpptes till Desire.. Tidigare kunde jag köpa betalapps genom emulator så ploppade de upp direkt under "hämtningar" i market och ladda ner dem därifrån. Gjorde en återställning och drog in 2.2 och mina betalda apps låg fint listade under hämtningar och jag kunde tanka ner dem igen. Men nu på senaste så när jag ska klicka mig in i market till den appen jag köpt så kommer det upp "den begärda artikeln hittas inte". :/ fast de ligger i listan "hämtningar" men kan inte gå in på någon sida för mina betalapps.

Dock när det kommer uppdateringar till dem jag redan hunnit installera så kan jag gå in på "appens sida" i market och uppdatera.. Nu råkade jag göra tabben att avbryta uppdateringen för en betalapp och nu kommer jag inte in på den sidan längre. Nu ligger den under "hämtningar" som "köpt" istället för "installerat".

Provade även att avbryta en uppdatering för en gratisapp och den ligger nu i listan som "GRATIS" istället för installerat :o så när jag går in på den "app sidan" så finns det inte uppdatera längre utan bara "installera" istället.. även om programet i sig fortfarande finns på luren :/

Provat startat om telefonen utan framgång, några idéer för hur fasen man ska fixa market applikationen?

2. w00t

w00t Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    18

MINA ENHETER

hm, snabblösning. longpress - uppdatera :)

3. Mathias1

Mathias1 Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    13

MINA ENHETER

Jag har en liten grej: Köpte ett T-mobile kort och lite apps därefter. Med mitt svenska kort så hittar Market uppdateringar, men jag kan itne uppdatera dessa köpeapps utan att byta SIM-kort verkar det som...Ska det vara såhär, eller är det problem nånstans?

4. bernard

bernard Droidmin Moderator

Mottagna gillanden:
    47 360
    Operatör:
    Tre+Fello
    Telefon:
    Pixel 9 Pro+iPhone 13 mini

MINA ENHETER

Operatör:
    Tre+Fello
    Telefon:
    Pixel 9 Pro+iPhone 13 mini
    ROM:
    Stock
    Platta:
    Watch Series 7
    Övrigt:
    Huawei Watch GT (2019)
  5. Johnny

Johnny Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    46

MINA ENHETER

Jag har fått precis samma, uppdatera funkar fint, ibland får jag även att det inte hittas vid försök att uppdateras, men det brukar funka utan problem för det mesta, däremot om jag köper en ny app via min andra lur som är rootad så kan jag inte få ner det i de flesta fall, har hänt nån gång att det kickat in så jag kan installera, men sen 2.2 känns det som att det inte funkar längre.