Problem med bokmärken efter froyo.

Discussion in 'Galaxy S - Allmänt' started by paersk, Nov 7, 2010.

1. paersk

paersk Kid Droid Medlem

MINA ENHETER

Hej!
    Nån annan som har problem med bokmärken efter froyo?
    Jag kan bara lägga till några sidor som bokmärken. När jag försöker lägga till vissa sidor så verkar det helt normalt först men sen när det står att bokmärket är sparat så dyker det aldrig upp i listan.

Nån som har en bra lösning? Jag har testat fabriksåterställning via 3knapp och inställningar/privat/återställning till fabriksdata.

Mvh / wille

2. Hldr

Hldr Baby Droid Medlem

MINA ENHETER

Det har jag inga problem med.. Det problem jag har är swipe funktionen. Den vill inte funka med 2.2 versionen. det går att starta den, men då ligger den som ett program och kör i bakgrunden som man vill stänga av. Innan va det på hela tiden utan att man såg det i "programmavstängaren" eller va det heter :P

3. Turritops

Turritops Teen Droid Medlem

MINA ENHETER

Har sett samma sak men inte rotat vidare i det då jag kör xScope (som kan hämta sin bokmärken från Google Bookmarks) och Firefox 4b2 (som synkar med mina andra installationer av Firefox).

4. Giisen

Giisen Infant Droid Medlem

MINA ENHETER

Jag har samma problem, allt verkar ok men inget bokmärke sparas. Riktigt jävla irriterande.

Edit: jag får det att funka om jag lägger till bokmärket via knappen längst ner till vänster. Alltså inte via snabbknappen bredvid adressfältet.

Last edited: Nov 8, 2010
  5. paersk

paersk Kid Droid Medlem

MINA ENHETER

Tack för tipset men det fungerar tyvärr inte för mig.
    Swedroid fungerar att lägga till men har provat t.ex google och det vägrar bli ett bokmärke.
    Som sagt vissa funkar och andra inte. Får väl prova om det fungerar med nån annan browser än standard som jag använder nu.

6. Gule

Gule Kid Droid Medlem

MINA ENHETER

Jag fick detta problem efter att ha dragit in DrT:s ROM. Ingen som har hittat någon lösning på det?