Problem med Cardiotrainer

Diskussion i 'Applikationer' startad av Inky, 5 feb 2011.

1. Inky

Inky Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    23
    Operatör:
    Hallon
    Telefon:
    Oneplus 7t

MINA ENHETER

Operatör:
    Hallon
    Telefon:
    Oneplus 7t
    Jag har ett ganska irriterande problem med Cardiotrainer, som jag inte vet vad det kommer sig av.

Jag har använt appen förut, utan problem, men sen jag la in senaste versionen av firmwaren på min SGS, och således gjorde en fabriksåterställning, och således installerade om appen så har det strulat.

Problemet är att programmet inte spar mina inställningar.

Jag startar den, klickar bort alternativen som kommer vid uppstart om man vill schemalägga träningar osv, ställer om så den ska visa kilo och meter ist för pounds och miles, etc. jag ställer in lite grejer i weight loss-appen som hör till och så.
    Sen om telefonen får ligga ett tag (startar jag den inom en kort tid, finns inställningarna kvar), och jag startar appen igen. Ja, då frågar den om inställningar igen vid uppstart, och alla inställningar jag gjort är som bortblåsta. Hemskt frustrerande, och gör att appen tappar många av sina småtrevliga funktioner (bl a weightloss-funktionen)

Vad kan det bero på? Någon som har samma problem? Jag har provat att ominstallera, men utan framgång.

2. sparriskrigaren

sparriskrigaren Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    110

MINA ENHETER

Hej Inky, jag har tyvärr ingen aning... :cry: