Jag ska testa lite mer med ICS imorgon, problemet är inte när den är låst, det är när den är igång, telefonen blir varm runt kameran, precis som den blir när man spelar lite "tyngre" spel, har rootat, kört med 3 olika apps för att övervaka CPU hastigheten och den står 95% av tiden på 1000 eller 1200Mhz, leker jag sen lite med telefonen så hänger den sig och jag får stänga av den genom att hålla in powerknappen i några sekunder..
Tack iaf för hjälpen och det snabba svaret, tänkte inte på att kasta in BBS och kolla vad det är som håller telefonen på maxfart hela tiden, och när jag skrev CPUspeed, menade jag inte appen (visste inte ens att det fanns en med det namnet), jag kör CPUSpy, och
Testade uppgradera via KIES och det blev samma sak, börjar fundera på om det är fel på telefonen... men det är ju sjukt om det skulle vara nått fel som BARA påverkar den om jag kör ICS, med GB (2.3.6) så funkar allt bra och skulle jag inte spela och gejja på telefonen så skulle jag nog få ut 2-2,5dagar batteritid, med ICS får jag vara glad om CPUn inte tömmer batteriet på några timmar. tänkte maila Samsung om detta och höra om det är fler som har samma problem, men gissar att dom kommer säga som vilken support som helst "neeeej det här har vi aaaaaldrig varit med om..." 
Får förresten samma strul med custom ROMs baserad på 4.0.3...
Last edited: Mar 13, 2012