Problem... med det mesta!!!!

Discussion in 'Wildfire' started by audi4ever, Mar 2, 2011.

1. audi4ever

audi4ever Infant Droid Medlem

MINA ENHETER

då jag köpte mobilen så funkade den klockrent... det gick lägga in specifika nyheter (i detta fall Skellefteå AIK bloggen) som jag vill ha. och allt funkade.

Sen började högtalarna krångla så jag lämna in den för garanti fix.

och fick tillbaka den sen vägrade den godta länken man skrev för att kunna lägga till just aik bloggen.
    Det står bara "URL:en är felaktig"
    Står så på alla sidor jag försöker lägga in. aftonbladet, norran m.fl. den vägrar bara hitta dom :/

har varit tillbaka på inköpsstället för det men dom fattar inget.

sen för typ 2 dar sedan då började täckningen bli konstig. Trots att jag inte rörde mob så svajjar den allt från typ 2staplar till 5. trots att jag bor i stan. Och sen har den även med bara slutat funkat helt och hållet täckningen alltså. har bara dött någon min sen kommer den tillbaka igen.

Och nu idag då vägrar den låta mig ringa ut. den kopplar inte ens upp. Och då jag skriver in *101# lur för att kolla saldo så kommer det bara upp "anslutningsproblem eller ogiltig mmi kod"

någon som vet vad som händer? Något som håller på att total pajja? eller vad?

EDIT: Va pinsamt :P Chansade att fylla på mobilen (även fast jag gjort det senast för 4dar sedan) men nu kan jag ringa ut iaf och även kolla *101# lur för att kolla saldo.

Dock är problemet med att man ej kan lägga in lokala nyheter genom widget "nyheterna" heller då det bara kommer upp URL:en felaktig :/.

ja och täcknings problemet?
    Någon som vet va det kan vara?

Last edited: Mar 2, 2011
  2. M1ntos

M1ntos Teen Droid Medlem

MINA ENHETER

Ge oss något att gå på...
    Tack på förhand.

3. audi4ever

audi4ever Infant Droid Medlem

MINA ENHETER

tycker jag har det redan?