Problem med Drivrutiner

Diskussion i 'Sensation - Allmänt' startad av Zkinzor, 28 jun 2011.

1. Zkinzor

Zkinzor Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Tjenare har inte hittat en liknande tråd här på forumet. Jag har som det står problem med mobilens drivrutiner. Är inte så insatt i det men när jag kopplar den till datorn händer inget. Den laddar bara. Jag har letat runt på google men har inte hittat några drivrutiner. Någon annan som har problemet och har hittat drivrutiner? Otroligt tacksam för hjälp. Gör detta pga att MyPhoneExplorer ska funka.

/Nils

2. Larss00n80

Larss00n80 Bannlyst Bannlyst

Mottagna gillanden:
    186

MINA ENHETER

3. Mjodroid

Mjodroid Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    28

MINA ENHETER

Testa att kryssa i rutan för att telefonen ska fråga under meny->inställningar->anslut till pc.

4. falkinski

falkinski Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    56

MINA ENHETER

5. Zkinzor

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Testade ladda ner HTC SYNC. Då får jag upp att den "instalerar" men när den är färdig står det att den inte hittade några android drivrutiner?

6. falkinski

falkinski Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    56

MINA ENHETER

Knepigt. Du vill alltså åt minneskortet? Nær jag kopplar in telefonen till datorn står det att den bara laddar, men kan vælja på telefonen (disc mode?) så minneskortet dyker upp på datorn. Dock ær detta ovanligt segt, kan ta upp till en minut ibland. Vad kør du før OS? Windows 7 brukar vara ganska duktig annars på att berætta vad som hænder nær man kopplar in nya enheter (ny enhet hittades -> drivrutiner installerades utan problem / drivrutiner kunde inte hittas).

7. Zkinzor

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Jag kör W7. Och det står i alla "Guider" att man bara ska ha den i laddningsläge. Så något skumt är det...

8. matkoh

matkoh Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    6

MINA ENHETER

Hmmm.

Varför ha W# i datorn om du kör Linux i luren, märkligt. Byt till ett fungerande operativ på datorn så kommer din problem att försvinna.