Problem med dubbla bokstäver med Swiftkey

Diskussion i 'Applikationer' startad av huskul, 11 aug 2016.

1. huskul

huskul Professional Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    545
    Operatör:
    ComviQ
    Telefon:
    Samsung S22U

MINA ENHETER

Operatör:
    ComviQ
    Telefon:
    Samsung S22U
    är det bara jag som har pproblem med sSwiftKey att den llägger in dubbla bokstäver i början
    har inga sånna pproblem med telefonens eegna ttangentbord

kolla inlägget och rrubriken

2. sunemangs

sunemangs Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    228

MINA ENHETER

Är det bara vissa ord? Enda jag kan komma på är att du skrivit fel och det lagts till i ordlistan. Om du skriver tex "egna", står det i blått i mitten av de 3 ordförslagen då? Och trycker du mellanslag blir det alltså "eegna"?
    Som sagt, skulle det stå tex "eegna" i mitten kan du långtrycka på ordet och ta bort det ur ordlistan. Skadar kanske inte att uppdatera ordlistan i inställningarna, rensa cache för appen är väl nästa steg. Steget efter det är rensa data för appen. Sista steget är att installera om appen.

Detta var väl för en månad sedan eller nått:
    UPDATE: We have heard from SwiftKey and here is their official statement: "There is a known bug that, in certain instances, causes SwiftKey to add duplicate words when typing within comment or forum fields. Our engineers are currently working on a fix for this as quickly as possible. We encourage anyone experiencing any issues to reach out to the SwiftKey Support team at https://support.swiftkey.com."

Men det är ju inte samma problem som du har utan mer "egna egna"