Problem med firmware version på KIES!

Diskussion i 'Galaxy S - ROM-filer och utveckling' startad av ZyRon, 21 apr 2011.

1. ZyRon

ZyRon Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Tjena alla glada påskfirare!

Uppdaterade min telefon igår till Froyo 2.2.1.. det gick naturligtvis åt helvete första gången (trodde det var 2.3.3 jag skulle få.. men nej). Jag återställde via 3 knapps kombon o pang så gick allt igång. MEN.. nu när jag kollar i KIES nu så skriver den ingenting på Aktuell version o det stör mig lite. Varför ger den mig ingen information om vilken version jag har på telen?? Knepigt! Någon som vet?

MVH

2. Megalo

Megalo Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    10

MINA ENHETER

2.2.1 är den senaste från KIES just nu. 2.3.3 är indragen, där är anledningen att du inte fick den.

Sen håller jag med att man kanske borde beskriva bättre vad det är man laddar ner.

3. ZyRon

ZyRon Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Hej kanske var lite otydlig, men jag undrar bara varför den inte visar mig den aktuella versionen i KIES.. det är helt tomt där.. innan uppdateringen visade sig en aktuell version.. :/ Nu kommer det säkert medföra massa problem vid nästa uppdatering.. eller vad tror ni? "du har ingen version så du kan inte uppdatera din lur.." hehe..