Problem med Gmail-appen?

Diskussion i 'Frågor och support' startad av Frohike, 23 feb 2010.

1. Frohike

Frohike Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    11

MINA ENHETER

Är det bara jag som verkligen inte kan få Gmail-appen att funka bra? Den visar så gott som aldrig nya mail, och när jag öppnar den så visar den bara flera dagar gamla redan lästa mail. Om jag sedan uppdaterar manuellt så tar det alltid omkring 5 minuter innan den hittar några nya mail. Om den ens gör det.

Jag har en Hero med Android 2.1, men det var likadant när jag körde med HTC:s egna 1.5 med Sense.

Är det något jag har missat? I Synchronization-inställningarna har jag number of days to sync = 4 days och Inbox = Sync all. Jag är inte helt säker på vad detta betyder, men kan detta vara problemet? Jag trodde det betyder att den hämtar mail som är max 4 dagar gamla. Vad sync all på inbox betyder vet jag inte riktigt.

2. Gustav_H78

Gustav_H78 Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Jag hade grava problem när jag ställde in för lång sync både på Gmail och HTC mail appen. Tror jag har inställt på 7 dagar nu, så testa att välja 4 dagar istället för Sync All. Gissar att den får tuppjuck när det blir för mycket mail att ladda ner.

3. tobiaspet

tobiaspet Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Vart ställer man in sync? När jag går in i gmail står det "väntar på sync" "ditt epostmeddelande visas snart" sedan händer det nada...

/T