Hej! Har ett lite problem med Bladen. Min kille skaffade en sån och hade inte någon gmail, därför angav jag min gmail för att komma in i Market och ladda ner ett program han behövde ha. (hans telefon är inte rootad eller flashad) Nu har han dock skaffat gmail men nu går det inte att ta bort min.. Det verkar som man är tvungen att ominstallera hela systemet från skratch. det är han ju inte jättesugen på. däremot funkar det ju inte bra nu för att nu försöker ju telefon synka med alla min apps på market och han kan inte ladda ner egna. Finns det nåt sätt att kringgå omstart av "operativsystemet" för att lägga in hans gmail som nummer 1 gmail? Eller får vi helt enkelt bita i det sura äpplet och starta om allt från start??? Tacksam för alla svar.
Om du går på Meny -> Inställningar -> Konton och synkronisering -> Hantera konton och lägger till hans konto så kan du väl ta bort ditt konto sedan?
Apparna är knutna till ditt konto, han måste dvs fixa ett nytt eget konto. Enklaste sättet att dra in nya appar sen är att logga in på markets hemsida och installera därifrån, så slipper man sitta och göra det via mobilen.