Problem med Google chrome

Diskussion i 'Off Topic' startad av Blad93, 5 okt 2010.

1. Blad93

Blad93 Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Tjena:)
    Jag har ett problem med google chrome som jag hoppades att någon kunde hjälpa mig med.
    När jag startar webbläsaren och den ska ladda in sidan händer ingenting, det står att den laddar men sidan förblir vit hur lång tid jag än väntar:ehm:

Jag har provat att ominstallera, tömma historik, cookies ect. men ingenting hjälper, händer likadant vid varje försök.

Varje gång jag startar chrome kommer det upp ett meddelande från norton att ett "datorintrång har hindrats" eller liknade men när jag söker genom dator hittar Norton ingea säkerhetshot, så att säga.

Skulle vara mycket tacksam om någon kunde hjälpa mig att reda ut mitt problem:(

2. josåatt

josåatt Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    118

MINA ENHETER

Är nog Nortons fel som spärrar det. Kan du ställa in det så att den ignorerar Chrome.exe?

3. Blad93

Blad93 Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Nej det verkar inte så, kollade precis upp det och den är med i listan för undantag. Men tack ändå:)

Jag kommer inte ens fram till flikarna så det verkar inte som Norton bara stoppar internetanslutningen till chrome, om det nu är Norton som spökar..