Problem med Hero

Diskussion i 'Allmänt' startad av karlkula, 25 sept 2009.

1. karlkula

karlkula Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Har haft min HTC Hero i snart en månad och har alltid haft detta problem.

Första gången jag startade den fick jag mata in pin och då svarade telefonen med "unlocking sim card" och efter några sekunder så bootade den om. Det tog ytterligare två försök innan den startade med samma problem.

Efter någon vecka så började processer plötsligt dö, browsern, phone, acore har alla "unexpectedly" stoppats minst en gång var den senaste månaden. Vissa processer har stoppats ett par tre gånger.

Eftersom ljudet på t.ex. larmet lägger av när acore stoppas så startar jag om telefonen. Då upprepas samma beteende som ovan med skillnaden att ibland så fryser telefonen vid "unlocking sim card" och det krävs att batteriet åker ut för att sedan få göra om samma procedur och med omstart och låsa upp sim.

sist tog det över 10 försök innan telefonen gick igång. det var ungefär en vecka sedan, nu är den låst igen.

först, någon annan som har liknande problem med sin telefon?

vidare, lämna tillbaka telefonen eller försöka byta ut simkortet? kör med ett gammalt simkort från tele2, har haft det i ungefär 6 - 7 år.

Last edited: 25 sept 2009
  2. Lobo

Lobo Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    120
    Operatör:
    Fello
    Telefon:
    Pixel 7 Pro

MINA ENHETER

Operatör:
    Fello
    Telefon:
    Pixel 7 Pro
    Uppgradera till att börja med.

3. henrik_6

henrik_6 Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    220

MINA ENHETER

Uppgrader och byt SIM..

4. ergoforcen

ergoforcen Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    2

MINA ENHETER

Yup byt simkort,en teleaffär har nya och fixar det per telefon med tele 2 tar max 30 min ,oftast bara 5 min
    ergoforcen