Problem med högtalaren HTC Hero, brusar för motparten

Diskussion i 'Hero' startad av Im4n00b, 29 maj 2010.

1. Im4n00b

Im4n00b Baby Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Tjena!

Undrar mest om det är fler än jag som har problemet att när jag ringer någon och sedan sätter på högtalare så brusar det väldigt mycket för personen man snackar med?
    Dom säger att det låter som om jag våldtar telefonen medans jag bara låter den ligga helt stilla på ett bord.

Bara jag med det problemet?

Sen tror jag att mina vanliga högtalare(som man vanligtvis lyssnar på när man ringer någon) är trasiga också... Finns det någon garanti på sånt och går det att fixa?

2. Im4n00b

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Någon som tagit sig tid att ändra topic, men ingen som har orkat svarat/vet svaret? :)

3. Lucke

Lucke Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    4

MINA ENHETER

Svarar att jag inte vet vad det kan vara lr hur du ska fixa det ;) Antar att det är flera som kollat och inte svarat för att dom inte har vetat, men om folk vet så brukar dom gärna svara på det här forumet :P Men det är ingen som ignorerar dig ;)

4. Thiesen

Thiesen Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    26

MINA ENHETER

Hmmm... jag har oxo kompisar som ogillar hur min Hero låter... väldigt ofta klagar som på att högtalarfunktionen är kass och ibland klagar dom på att det blir eko i den... tillslut så började jag acceptera att det kanske är min telefon det är fel på och inte 3... och nu när du skriver att du oxo verkar ha samma problem så finns ju faktiskt risken att det faktiskt ÄR telefonen som det är fel på...

5. mcnuggz

mcnuggz Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    7

MINA ENHETER

+1
    högtalartelefon leder till klagomål från den som är i andra änden av samtalet.
    den vanliga högtalaren för samtal är mycket dålig i min telefon oxå(för tredje gången, se min tråd om trasig/spräckt högtalare)
    det är klart det ska gå på garanti fast jag har dock supit bort kvittot, sen har man ju rootat å bökat så jag vet inte om jag orkar en gång till.. det tar ju sån tid att få skiten reparerad..

6. Im4n00b

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

mcnuggz: Så du vet att din vanliga högtalare är sprucken? Då kan kanske jag lämna in den på garanti för ja har inte rootat lr tappat kvittot :>