Problem med kalendern

Diskussion i 'Desire Z' startad av hey-kyung, 10 feb 2011.

  1. hey-kyung

    hey-kyung Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    16 jan 2011
    Inlägg:
    9
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    Jag har sykning med facebook mot kalendern. Nu har jag tagit bort evenemang på FB, men de försvinner inte i kalendern. VARFÖR?? För det var en av de största anledningarna jag tog bort evenemanget från FB, för jag inte ville ha dem i kalendern. De går inte att ta bort som man gör med "vanliga" händelser i kalender.

    Jag vet inte om det är jag som är dum på sånt här. Eller om det är fler än jag som har detta problem????

    Jag hoppas någon därute kan hjälpa mig, innan jag blir knasig :cry:
     
  2. jishi

    jishi Adult Droid Medlem

    Blev medlem:
    23 apr 2010
    Inlägg:
    610
    Mottagna gillanden:
    51

    MINA ENHETER

    EDIT: Läste lite fel.

    Synkningen mot facebook sker förmodligen inte så ofta, är du säker på att den har kört? Prova köra synkningen manuellt.
     
  3. Nale72

    Nale72 Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    28 nov 2009
    Inlägg:
    249
    Mottagna gillanden:
    10

    MINA ENHETER

    Enklaste sättet att inte se sina FB-evenemang i kalendern är väl helt enkelt att inte visa den i mobilen: Öppna kalendern - Menu - Mer - Kalendrar - Bockar ur Facebook-kalendern.

    För att uppdatera kalendrarna i mobilen manuellt: Menu - Mer - Uppdatera
     
  4. hey-kyung

    hey-kyung Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    16 jan 2011
    Inlägg:
    9
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    Anledningen varför jag vill ha kalendern mot FB är för alla födelsedagar :)
    Men jag kom på ett till bekymmer. Alla födelsedagar som finns på FB, finns INTE i kalendern. Som de inte följt med i synkningen...


    Jag bockade ur FB och körde en uppdatering. Men ingenting händer. Det är samma händelser kvar. Sedan när jag kollar igen, är det en bock i FB-rutan. Det är som den inte tar emot mina inställningar.


    Vet inte om jag är dum och trött... :P Men hur synkar jag kalendern manuellt??
     
    Last edited: 10 feb 2011