Problem med kameran

Diskussion i 'Wildfire' startad av miicke, 17 aug 2010.

1. miicke

miicke Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Hej!
    Jag har endast haft min Wildfire i några veckor och helt plötsligt så har kameran börjat strula. I nio fall av tio så blir skärmen bara svart när jag startar kameran, samma sak händer när jag försöker starta någon applikation som använder sig av kameran. Är det ett hårdvaru- eller mjukvarufel? Vad kan jag göra?

2. LimpanS

LimpanS Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Tagit bort linsskyddet?

Hehe, skämt åsido.. Du har ju fortfarande garanti kvar så ta kontakt med din återförsäljare. Har du otur så kommer de ta in telefonen på service och då är du utan lur i 2 månader eller något..

3. miicke

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Ja jag är inte jättesugen på att lämna in den om det inte är absolut nödvändigt, löser hellre problemet på egen hand. För om det rör sig om ett mjukvarufel så borde det inte vara några svårigheter att fixa det - frågan är hur?

4. Antion

Antion Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    14

MINA ENHETER

ja du.. du kan ju alltid testa att reseta mobilen?

5. miicke

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Ska prova att återställa den nu och se hur det går, återkommer med resultat :)

Edit: Kameran fungerar igen efter återställning! Frågan är bara hur länge, men hittills har det inte varit några problem. Troligtvis rörde det sig om någon bugg i mjukvaran.

Last edited: 18 aug 2010