Problem med KIK, hjälp fort!

Diskussion i 'Frågor och support' startad av nossfloda, 15 aug 2012.

1. nossfloda

nossfloda Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Jag har ett problem med appen KIK.
    Skulle skicka ett meddelande till en kompis och det stod bara "..." när jag hade skickat det, stod så i flera minuter.
    Så jag testade att logga ut och avinstallera och hämta hem KIK igen för det brukar funka då.

Men nu kan jag inte ens logga in, kommer upp meddelandet "This is taking longer time than it should. You should try again in a bit."
    Jag har väntat i 1,5h men kan fortfarande inte logga in, är det något med android? För min kompis med iPhone funkar perfekt..

Har en Samsung Galaxy S2.

2. Nappandroid

Nappandroid Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    110

MINA ENHETER

Kan trösta dig med att jag har samma problem. Förhoppningsvis släpps det en ny uppgradering snart där detta är åtgärdat, men tills dess finns det nog inte så mycket mer att göra :/

3. Nerre

Nerre Professional Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    199
    Operatör:
    Telenor
    Telefon:
    Xperia Z1 compact

MINA ENHETER

Operatör:
    Telenor
    Telefon:
    Xperia Z1 compact
    Övrigt:
    Smartwatch 3
    Låter ju som om det kanske är problem med deras server och inte med appen?

4. Ådi

Ådi Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

KIK Messenger

Jag har också Samsung Galaxy S2.

Det där hände mig också, jag skulle nog skylla på att det är Wi-Fi som gör det där. KiK har aldrig funkat genom Wi-Fi.

Så snabbt jag stängde av Wi-Fi och använde min original nätverk så började den funka.

Men jag behöver ert hjälp. Eftersom du skrev att du har "loggat ut" så skulle du kunna hjälpa mig med det. Jag har ingen aning om hur man loggar ut på KIK. har försökt hitta "log out" knappen om den nu ens finns. Tack i förhand. :)