Problem med Launcher Pro! Hjälp!

Discussion in 'Galaxy S - Allmänt' started by btng, May 16, 2011.

1. btng

btng Kid Droid Medlem

MINA ENHETER

Idag kände jag att det var dags att starta om min mobil. När jag gjorde det så stötte jag på lite problem. När mobilen startas upp loopar ett "Programmet Launcher Pro(process.android.process.acore.) har stoppats oväntat. Försök igen."

Jag kommer alltså inte in i mobilen utan den rutan loopar om och om igen. Jag har problem då jag inte kan byta launcher eftersom jag inte får komma in i vanliga menyn och göra detta.

Snälla snälla, någon som vet vad jag kan göra för att komma in i gamla launchern alternativ rätta till problemet? Måste jag flasha mobilen?

2. nickezlol

nickezlol Kid Droid Medlem

MINA ENHETER

hade samma problem som för dig, de funkade att dra ut batteriet o starta om, för mig!

3. btng

btng Kid Droid Medlem

MINA ENHETER

Har testat men det är tyvärr samma. Tack för tipset ändå!

4. nickezlol

MINA ENHETER

funkar inte att köra tre knapps kombon o köra reboot android? kan va värt ett försök, tvivlar på att de blir nån skillnad, meen du kan ju hålla in meny knappen när du väl är inne i mobilen, o avinstallera LP:P

btng likes this.
  5. btng

btng Kid Droid Medlem

MINA ENHETER

Jag hänger inte riktigt med nu. Hur gör jag 3knappskombon och hur kan jag avinstallera LP utan att gå in i någon meny?

6. nickezlol

MINA ENHETER

Vi försöker med att avinstallera först då!
    När mobilen är startad, så kan du hålla in meny knappen, den stora i mitten, tills du får fram en ruta, där kan du trycka in dig på Uppgiftshanteraren (uppf:hant) där inne så kan du ta dig in till Nerladdade, via den så kan du avinstallera alla dina nerladdade appar.

btng likes this.
  7. btng

btng Kid Droid Medlem

MINA ENHETER

Tack! Du är en jävla hjälte! Det fungerade. Nu har jag avinstallerat det så nu satan.

Åter igen tack!

8. nickezlol

MINA ENHETER

Härligt!:)

9. btng

btng Kid Droid Medlem

MINA ENHETER

Jag kommer numera in i telefonen vilket är skönt. Har installerat om LP. Dock så är det fortfarande massa knas i telefonen. Inställningarna jag gör i LP sparas ej vilket i princip gör att LP blir obrukbart med ordinarie inställningar. Seeegt.

Även Bankdroid krashade förut.

10. Dem00niX

Dem00niX Teen Droid Medlem

MINA ENHETER

Hade nått liknande problem för nån månad sen. Allt bara bråka. Jag körde en factory reset och sen funka det. Men du kör fortfarande froyo va? Kanske dags att köra en uppdatering till GB 2.3.3 när du ändå är igång.