Problem med ljud

Diskussion i 'Galaxy S23 Ultra' startad av Tomten37, 6 apr 2024.

1. Tomten37

Tomten37 Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0
    Jag har haft min S23 Ultra i några månader och den funkar bra. Lyssnar varje dag på podd via mina AKG hörlurar samt Bluetooth i bilen.

I morse fungerade både som vanligt. När jag kom till jobbet, kopplade in lurarna så kom inget ljud från dem, bara direkt genom mobilens ljudutgång. Har försökt starta om telefonen, men fortfarande samma problem. Har kopplat in samma hörlurar i jobbtelefonen, och där fungerar dem som vanligt, så det är inte hörlurarna det är fel på. Mobilen tar laddning via USB-uttaget så problemet finns inte där heller.

När jag kör hem från jobbet och sätter på podden så kommer det upp på bilen display att mitt egna nummer ringer ett samtal till mig själv, där jag hör podden med dåligt ljud i bakgrunden. Lägger på samtalet och då stängs podden av. Bilen fortsätter vara ansluten till telefonen, men podden tickar på ljudlöst.. Har försökt starta om, på/av ansluta, höja/sälja ljudet men ingenting händer

Väldigt frustrerande allt det här då jag inte har gjort något med telefonen..

Vad kan problemet vara?

2. Heleg

Heleg Professional Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    2 175
    Har du råkat stänga av ljudet för Bluetooth-enheten? Den styrs separat under bluetooth-inställningar. Screenshot_20240407_000535_Settings.png

3. Tomten37

Tomten37 Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0
    Tack för tipset, men det var inte det. Problemen kvarstår