Problem: Problem med ljustyrka på display

Diskussion i 'Galaxy S3 LTE' startad av doktordöd, 18 oktober 2012.

1. doktordöd

doktordöd Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Ställt in ljustyrkan på skärmen på ca 80%, men när jag går ut på internet så minskar ljustyrkan automatiskt till ca50%. När jag går tillbaka från internet så blir ljustyrkan 80%igen......detta händer inte när jag går in i appar, bara när jag går ut på nätet...Har testat att starta om och välja ljustyrkan igen men det hjälper inte. Har den senaste uppdateringen. Några tips? Tack på förhand.

2. AX3L

AX3L Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    10

MINA ENHETER

Du kan ju ställa in en hel del i vissa webläsares inställningar bland annat fonter/textstorlekar/kontrast (dock mest då man har inverterade färger tror jag), skulle ljusstyrkan kunna vara en av dessa saker tro?

3. doktordöd

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Nej, jag hittar ingen sådan inställning där..

4. leiflennart

leiflennart Baby Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    1

MINA ENHETER

Jag kan ha huuur fel som helst, men jag chansar.

Jag köpte min i9305 härom dagen och jag märkte ganska snabbt att jag inte kunde få ner uppdateringar till appar som maps, google search, facebook etc.

Den sa att det var "slut på lagringsutrymme".

Jag hittade inga svar på nätet och testade allt möjligt, tillslut gjorde jag en återställning till fabriksinställningar.

Det jag gjorde annorlunda efter det var att jag INTE importerade mina gamla system settings som fanns i my backup pro.

Efter det funkade det. Jag resonerade så att det kanske kom med inställningar eller liknande som krockade med i9305 och därmed gjorde att saker buggade ur.

Summan av kardemumman: Om all else fails, gör en återställning av telefonen och importera inte (om du nu gjorde det från första början) inställningar från gamla luren. kontakter och sånt verkar gå bra, men inte själva inställningarna för hemskärm osv.

Gamla androidversioner kunde ställa in ljusstyrkan på webläsaren, som jag förstår det går inte det på i9305 (hittar det inte i alla fall som alternativ).

Testa det!

MVH

5. kendobendo

kendobendo Professional Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    632
    Telefon:
    OnePlus 7T Pro McLaren + Root

MINA ENHETER

Telefon:
    OnePlus 7T Pro McLaren + Root
    Öppna webbläsaren tryck på meny sedan färg och välj standard.

Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2

6. Pat

Pat Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    8

MINA ENHETER

På min så har jag brightness i menyn. Använder engelska som språk men det borde inte ha någon betydelse. Däremot så går den tillbaka varje gång man går ur browsern. Vilket jag inte riktigt förstår.

Sent from my GT-I9305N using Tapatalk 2

7. doktordöd

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Tack för tipsen, har testat allt ovan förutom återställning, men det fungerar inte.