Problem med Market-enabler!

Diskussion i 'Applikationer' startad av Lime, 23 jan 2010.

1. Lime

Lime Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Jag startade igår om mobilen pga att teckningen krånglade, idag kom jag på det när jag inte hittade mina betal-apps på market. I vanliga faill är det bara att "fixa med market enabler igen" Men denna gång så efter att den var "100% fejkad" så frös mobilen så i 5-10 sek fär att sedan starta om och jag kom direkt till Hero bilden men Droiden (droiden kom direkt och inget väntande). Den verkade ha snabb-bootat? Jag testade att fejka flera olika operatörer (T-Mobile [us] & Telstra [au]) men varje gång hände samma sak och jag hade inte tillgång till hela market igen.

Jag har en en vanlig HTC Hero, med MoDaCo 3.1 ROM och jag har använt marketenabler utan problem också.

Jag uppskatta hjälp med att få MarketEnabler fungera :)

Last edited: 23 jan 2010
  2. Ontrose

Ontrose Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    21

MINA ENHETER

Har hänt mig någon gång också, när telefonen startar om sig låt den starta upp stäng sedan av den manuellt och starta sedan igen, sen ska ME fungera igen.

3. Tommy_A

Tommy_A Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Det där har jag haft ett par gånger med. Gör som Ontrose föreslår och se till att butiken är rensad och avstängd.
    Funkar det inte iallafall så kan du intstallera om Me, det fick jag göra sist...

//T

4. ozua

ozua Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Jag hade precis samma problem, och Ontrose´s lösning fungerade precis lika bra.
    Tack!

5. Lime

Lime Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Tack Ontrose, din lösning funkade utmärkt ;)