Problem med meddelandepanelen.

Diskussion i 'Incredible S' startad av bambozz, 15 apr 2012.

1. bambozz

bambozz Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Har fått problem med min meddelandepanel "rullgardin" som inte går att få ner som vanligt dvs genom att dra ner den med fingret, om jag däremot går via meny och trycker på (i) meddelanden så hoppar den ner...och jag kan även dra upp den med fingret, men sen försvinner den?!.

Även statusfältet krånglar..om man t ex markerar på klockan uppe i högra hörnet så brukar ju datumet visas men inte nu, men ikoner visas som vanligt vid meddelanden mm. Har gjort en återställning men har fortfarande samma problem.

Vill kolla om nån har en susning om vad det kan vara innan jag lämnar in den på garantin, det kan ju tyckas vara ett I-landsproblem men man vill ju att allt ska funka...särskilt när jag tycker att själva iden med att kunna svepa ner meddelandepanelen med fingret är suverän.

Tacksam för alla svar!

2. bertone_x19

bertone_x19 Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    101

MINA ENHETER

Lillan fick problem i andra änden - i "botten" på skärmen. Då skärmskyddet var slitet så testade vi att ta bort det, och voila så funkar det igen...

Såg nu på kvällen att det är fler som upptäckt problemet - det är som om skyddet slutar leda över impulser när det blivit smutsigt/slitet.

Så om du har skärmskydd på kan det vara läge att testa skärmskydd av!!! ;-)

3. bambozz

bambozz Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Skärmskyddet åkte av, tyvärr ingen skillnad...men tack för tipset!.