Problem med MediaGO och att lägga in musik

Diskussion i 'X10 Mini/Mini Pro' startad av MrHydrodynamic, 25 sept 2010.

1. MrHydrodynamic

MrHydrodynamic Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    1

MINA ENHETER

Nu har jag försökt att fylla minin med musik. Jag hade ett 4 gb minne, nu har jag ett 16 som jag ska flytta över musiken till.

Problemet är dock att trots att den verkar synka i MediaGo, det tar ca 1h och det ser ut som att den lägger in musiken, så är telefonen tom på musik efteråt och direkt när den är klar så finns inga spellistor alls på telefonen.

Kollar man i Astro eller till och med i PC Companion filhanterare så finns det kataloger namngivna efter mina spellistor men tomma.

Nu sista gången så gick jag via filhanteraren in på telefonen under tiden som MediaGo kopierar filerna och kan bekräfta att de verkligen ligger där och kan spelas upp. Men så fort telefonen kopplas ur datorn försvinner de.

Vad händer? Någon som har ett förslag?

2. Jonte71a

Jonte71a Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

har själv haft lite problem med både media go SE mobiler och psp. Dock inte dina problem mer än att det kan gå riktigt segt ibland och plocka in musik. installera om media go och formatera minnes kortet. Och ska man convertera med så tar ju det sin tid.

3. Jonte71a

Jonte71a Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Jag hade lite nybörjar problem och antagligen handhavande fel när jag fick min lur, speciellt med sd-kortet och media go

Last edited: 26 sept 2010
  4. MrHydrodynamic

MrHydrodynamic Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    1

MINA ENHETER

Har försökt med en kortläsare att fylla kortet, så fort den kommer in i telefonen så tömmer telefonen mappen "Music". Kommer banne mig inte på varför...