Problem med mediauppspelning

Discussion in 'Galaxy S - Allmänt' started by ercij, Jul 11, 2011.

1. ercij

ercij Infant Droid Medlem

MINA ENHETER

Hej, jag har lite problem med mediauppspelning på min mobil då den ibland totalvägrar att spela mp3'or och dom flesta andra mediaformat (YouTube med mera fungerar inte heller). Då jag använder mp3-filer som ringsignal, larmsignal, etc. blir dessa istället helt tysta och det har blivit en sovmorgon eller två :P

En omstart av telefonen och det löser sig alltid, men en eller ett par dygn senare kommer det också alltid tillbaka. Är det här ett vanligt problem, och vad kan göras för att avhjälpa det? Jag gissar att det är någon slags media-codec som failar så det kanske är någon app som orsakar detta?

All hjälp är uppskattad :D

Min androidversion är 2.2 (FROYO.XWJP6, vill minnas att det är officiella(?) men att jag installerade någon läckt version). Men vill tillägga att de här problemen inte startade med den uppdateringen utan mycket senare.

2. ercij

ercij Infant Droid Medlem

MINA ENHETER

Har grejat väldigt lite med mobilen sen jag installerade Froyo, visste inte ens att Gingerbread släppts :) Har installerat det nu så tror det finns en god chans att de här problemen är borta, återkommer annars ;D