Problem: Problem med min nya Note..

Diskussion i 'Galaxy Note - Allmänt' startad av matte89, 21 jun 2012.

1. matte89

matte89 Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Hej, har haft min Note inne 2gånger i rad på rep nu hos Deltaservice för att telefonen inte tog emot laddning m.m.

Nu funkar de att ladda den men ibland (ca 1gång/dag) så blir telefonen helt vansinnig och startar Tapatalk av sig själv absolut hela tiden, går inte få den att sluta, går alltså inte att använda den. Hur mycket jag än försöker stänga av de så slår den på Tapatalk hela hela tiden.. Har testat att stänga av telefonen men då slår den igång sig själv och fortsätter på samma sätt..

Vore alldeles underbart om nån hade något tips/knep eftersom ja nyss haft den på rep i 8 veckor!

Mvh

Mattias

2. Brix

Brix Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    33
    Operatör:
    Comviq
    Telefon:
    Samsung Galaxy S8+

MINA ENHETER

Operatör:
    Comviq
    Telefon:
    Samsung Galaxy S8+
    Aldrig använt Tapatalk själv, men det är inte så att det är meningen att det ska vara på i bakgrunden?

3. tonii

tonii Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    12

MINA ENHETER

Är tapatalk det som man kör igång med att dubbelklicka på hemknappen?

I Vilket fall hade jag liknande problem där "voice talk" gick igång av sig själv, samt att "car mode" slog på och av sig helt random och där laddning av batteriet till slut inte gick att göra då telefonen av sig själv växlade mellan laddning och car mode av sig själv flera gånger i sekunden.
    De bytte USB-porten vilket löste problemet för mig.

4. matte89

matte89 Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Det stämmer! Den startar programmet som man kan säga åt telefonen va den ska göra.. Och även "car mode" och då blir telefonen obrukbar när den får fnatt!
    Har lämnat in den 2ggr och även nämt detta men dom gör inget åt det på Deltaservice!

Får väl skicka in nu då en 3e gång och hoppas på få en ny telefon